נציג נפגעי הטרור: בשאר השנה מתעלמים מהנופלים

    חדשות קול חי Comments Off on נציג נפגעי הטרור: בשאר השנה מתעלמים מהנופלים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מר יוסי מנדלביץ' המשמש כמנכ"ל בפועל של ארגון נפגעי פעולות האיבה, נשא דברים בשם המשפחות השכולות בטקס הזיכרון הממלכתי לזכרם של הנרצחים בפיגועי הטרור, ומתח ביקורת קשה על הנהגת המדינה, בשל ההפרדה בין חללי הפיגועים לחללי מערכות ישראל.
    בנאומו ציין מר מנדלביץ ששכל את בנו יובל בן השלוש-עשרה בפיגוע שאירע באוטובוס בחיפה, כי ארגון נפגעי פעולות האיבה עתר לבג"צ
    נגד החלטת המדינה להקים היכל הנצחה לנופלים אך לא לכלול בו את חללי הטרור. כמו כן מתח מנדלביץ ביקורת על שחרור אלף מחבלים במסגרת עסקת שליט, ואמר כי החמאס ניצח בגדול, ונפגעי הטרור נאלצו לראות את רוצחי יקיריהם יוצאים לחופשי וחוגגים עם תומכיהם בארץ ובחו"ל. קודם לטקס הזיכרון החרימו מאבטחים מכתב מחאה מאב שכול שיועד לראש הממשלה נתניהו, בו קרא לו האב להימנע מלשאת דברים בטקס בשל עסקת שליט. נתניהו אמר בנאומו בטקס הזיכרון לנפגעי פעולות האיבה בהר-הרצל כי פעילי הטרור לא יצליחו למחוק את העם היהודי ולעקור את עם ישראל מארצו. הם רוצחים ואנחנו-בונים, אנו כאן בירושלים ונשאר בירושלים. אמר ראש הממשלה.
    אירועי יום הזיכרון ינעלו הערב בשעה רבע לשמונה, בטקס הדלקת המשואות בהר-הרצל, הפותח את אירועי יום העצמאות השישים וארבעה של מדינת ישראל.



    0 תגובות